“KCM Survey biedt u hét dashboard om continu klant- proces- en medewerker tevredenheid te meten. Onderzoek kent vele vormen en doelen. Wat u ook wilt onderzoeken, wij kunnen u hierbij van dienst zijn. Samen met u concretiseren we de doelstelling van een onderzoek. Wordt het onderzoek gericht op informatie om de tevredenheid van klanten te verhogen? Wilt u feedback op voorgenomen beleid of wilt u medewerkers op individueel niveau beter kunnen coachen? KCM Survey heeft dé tool én de mensen.”
Meten is weten
Via allerlei kanalen kan informatie worden verzameld. Denk hierbij aan bijv. telefonie, e-mail en webformulieren, website en social media. Al deze informatie wordt niet alleen verzameld in de database, maar ook overzichtelijk weergegeven in een dashboard. Uiteraard zijn daar door de beheerder van het dashboard de gewenste rapportages uit te genereren.
Binnen het dashboard worden de resultaten opgedeeld in de verschillende typeonderzoeken; waaronder klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid, Net Promotor Score, Customer Effort Score en Customer Journey. Eventueel nog opgesplitst in teams, afdeling en medewerker. Zo kan de manager inzoomen op verbeterpunten en vanuit de coachingsmodule sturen op verbetering.
Altijd bij de hand
Alle gegevens uit het dashboard altijd realtime bij de hand. Dat was de opdracht. Uiteraard was de ontwikkeling van een APP de logische keuze. Alle meters overzichtelijk op je mobiel, melding ontvangen bij ingestelde rapportages en klantenfeedback laagdrempelig inzien.
Netgemak is een geweldig team vakspecialisten. We werken met groot plezier elke dag met ze samen. Het zijn kritische en creatieve meedenkers, met oog voor het belang van ónze klant.Hirschel Hessel Klantcontact Monitor
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Wij staan je graag te woord!